Telefon: 06-30-9216-559
Email: mary@callantorna.hu

   A Callanetics
az egyik leghatékonyabb

alakformáló és testtartást javító
torna

Callanatics

Callanetics gyakorlatok

Az alábbi képeken szeretnénk bemutatni néhány gyakorlatot és azok hatását.

Vállformázás

Oldja a váll és a felsőhát becsomósodásait. Erősíti és formázza a teljes izomzatot. Az izmok és inak rugalmasak lesznek.

Derék karcsúsítása

Nyújtja a derekat, hasizmot, erősíti a hátat.

Lágy hashullám

Megdolgoztatja a teljes hasizomzatot, oldja a felső hát húzódását. Nyújtja a hátat, edzi a medencefeneket.

Hasizomgyakorlat V tartásban

Formálja a nyakat, erősíti a hasizomzatot, a medencefeneket. Nyújtja a belső combot és a térd inait.

Extra hasizomgyakorlat

Edzi a medencefeneket, erősíti a hátat, az egész has-és nyakizmot. A mellkast és a bordákat hajlékonnyá teszi.

Függőhíd

Extrán erősíti a medencefeneket. Nyújtja a hátat, hajlékonnyá teszi a gerincet. Oldja a húzódásokat. Formálja a feneket, erősíti a felső combot és javítja a cellulitiszt.

Medencekörzés

Edzi a felső comb izomzatát és a belső combot. Nyújtja a hátat, erősíti a medence területét.

Nagy terpesz

Nyújtja a térdet, a csípőt és a belső combot. Oldja a felső hát és a váll húzódásait.

Nyújtógyakorlat

Nyújtja a térdet és a felrakott láb csípőjét. Hajlékonnyá teszi a csípőizületet, nyújtja a gerincet. Szépíti a nyakat, erősíti a hátizomzatot.

Csoportos foglalkozások

Hétfő

17.00-18.00

Szerda

8.30-9.30

Csütörtök

17.00-18.00

Péntek

8.30-9.30

A délelőtti órákra előzetes bejelentkezés szükséges!


Helyszínek:
III. Fényes Adolf u. 23.
(bejárat a Perc utca felől)

Egyéni oktatás

Igény esetén vállalok egyéni, személyre szabott órákat is előzetes egyeztetés alapján.