Telefon: 06-30-9216-559
Email: mary@callantorna.hu

   A Callanetics
az egyik leghatékonyabb

alakformáló és testtartást javító
torna

Kismama torna

Régebben az orvosok féltették a várandós nőket a mozgástól, azt gondolták, hogy árthat a magzatnak. Szerencsére ma már ez megváltozott, mint oly sok minden a várandósság és a szülés körül. Rájöttek, hogy a terhesség alatt végzett torna hozzásegíthet a könnyebb, rövidebb vajúdáshoz és szüléshez, kisebb az esélye a császármetszésnek, gyorsabban felépül a mama a szülés után és hamarabb visszanyeri eredeti formáját, alakját. A terhesség és a szülés egészséges, természetes folyamat, melyre testi adottságainál fogva minden egészséges nő alkalmas.

A várandósság alatt számos testi problémával szembesülnek a kismamák. A testsúly növekedésével terhelődik a gerincoszlop, a medence és a lábak. Gyakoriak az izületi-, csípő- és hátfájdalmak. A magzat növekedésével gyakoriak a légzési nehézségek. Mindezek olyan problémák, melyek testmozgással orvosolhatóak. A gyakorlatok fejlesztik az állóképességet, a különlegesen igénybe vett izomcsoportokat (medence, hát, gát) erősítik, rugalmasabbá teszik. A torna csökkentheti a depressziót, szorongást, a mindennapi gyakorlatok javítják a vérkeringést, a kismamák jobban alszanak és egészségesebbnek érzik magukat. Jó közérzetet ad, hiszen már tesznek valamit a maguk és a baba egészsége érdekében.

Az áldott állapot alatt a rendszeres mozgás talán még fontosabb, mint egyébként. A keringés állandó kondicionálása, az edzettségi állapot megőrzése, a terhelések jobb tolerálása nagyszerű hatással van az anyára és magzatára egyaránt.

A várandósan végzett sport pozitív hatásai:

A kismamatorna a terhesség 12. hetétől ajánlott és egészen a 37. hétig lehet végezni.

És végül olvassák el egyik kismamánk véleményét, aki egészen a terhessége nyolcadik hónapjáig végezte a callanetics gyakorlatokat:

Kismama torna

A Callanetics tornával, mint mozgásformával, már évekkel ezelőtt találkoztam, azonban a jelenlegi divat fitness irányzatok magukkal ragadtak, ezért csak a terveim között dédelgettem, hogy egyszer kipróbálom.
Terhességem hatodik hetében rájöttem, hogy a testet és a babát nagyon intenzíven érő mozgások egyikünknek sem tesznek jót. Előkotortam emlékeimből a Callaneticset, így találtam rá Mary óráira az interneten.

A terhességem nyolcadik hónapjáig heti több alkalommal jártam tornázni (néha már Mary zavart haza), mert nagyon szerelmes lettem a mozgásba. Szinte minden gyakorlatot a többiekkel együtt tudtam végezni, a hasizmokat érintő gyakorlatok esetében Mary kíméletlen volt és ezek közben több pihenőt is be kellett iktatnom. Mi, kismamák kivételezettnek éreztük mindig magunkat, mert az órákon Mary egyenként mindegyikünkre figyelt. Az életem egyik legnyugodtabb időszaka volt, részben azért is, mert ez a torna a test kiváló karbantartása mellett a lelkemnek is nagyon jót tett. Nem pusztán gyakorlatokat végeztünk a többi kismamával és nem kismamával együtt, hanem csodálatos, igazi haveri - baráti csapatok kezdtek kialakulni. Számomra nagyon fontos volt, hogy a baba egészsége mellett az én egészségem, önértékelésem is rendben legyen.
A terhesség alatt nyolc kilóval lettem boldogabb, amelytől a szülés után azonnal elbúcsúztam. A baba születése óta sem szünt meg a szerelem és már a második hónap óta végzem a gyakorlatokat újra. Apró leánykám a mosoly mellett a hihetetlen nyüzsgést és sportszeretetet  is örökölte. Nekem már megérte!

K. Zsófia

Csoportos foglalkozások

Hétfő

17.00-18.00

Szerda

8.30-9.30

Csütörtök

17.00-18.00

Péntek

8.30-9.30

A délelőtti órákra előzetes bejelentkezés szükséges!


Helyszín:
III. Fényes Adolf u. 23.
(bejárat a Perc utca felől)

Egyéni oktatás

Igény esetén vállalok egyéni, személyre szabott órákat is előzetes egyeztetés alapján.